divat

Kincsesdoboz az életünk

Il Nido, azaz A Fészek – ezt a nevet viseli egy nőiruha-üzlet Cegléd belvárosában. Tisztaság, derű, harmónia jellemzi a boltocskát, de még inkább tulajdonosát, akiből hit, kedvesség, derű, életszeretet sugárzik. Személyiségének bélyegét viseli az üzlet: a pasztellszínek, a fehér ülőbútorok, finom vonalú tükrök, virágok arra hívogatnak, hogy a betérő érezze otthon magát falai között. Az Isten teremtette női szépség és harmónia ünneplését hivatott szolgálni a kis ékszerdoboz. Mert ahogy Farkas Judit mondja, sem a hiúságról, sem a gyorsan megkereshető nagy pénzről nem szólt soha sem a boltja, sem az ő élete.

A divat ára – Avagy egy kezdő lépései a környezettudatosság felé

Sosem védtem annál jobban a környezetet, mint ami a minimum elvárható egy embertől. Szelektíven gyűjtöm a szemetet, addig hordom a ruháimat, amíg ki nem nyúlnak, a használt elemeket és a sütőzsírt is speciális gyűjtőhelyekre adom le, a villanyt mániákusan lekapcsolom, és „az ételt nem dobjuk ki” vezényszó mellett nőttem fel. De úgy tűnik, még ez sem elég, és én szeretnék is ezen változtatni! Kezdetnek az öltözködésemet vizsgáltam át. Remélem, ez a személyes blogbejegyzés másokat is ösztönözni fog, és bátorítást jelent a hozzám hasonló kezdőknek.

Egyházi ó- és új divat – Ráncsimítások az egyházi viseleten

Bár Luther az „egyházi divatot” is megreformálta, és annak, hogy doktori talárban prédikált, funkciója volt, ő maga az egyházi viselet témáját marginális teológiai kérdésnek tekintette. A történelem azonban bebizonyította, hogy a gallérok-fodrok-ingujjak mégis jelentőséggel bírnak, identitástudatot adnak és a külvilág számára is információ értékűek. Talán mégis érdemes és érdekes tehát betekintenünk a csuhák, ingek, kiegészítők tágas ruhásszekrényébe, annál is inkább, hiszen korunk divattervezői, éles szemmel itt is meglátták a piaci rést.

Piercing és tetoválás: Igen vagy nem?

Budapest – Videónkban fiatalok szólalnak meg, ők miért viselnek testékszert vagy tetoválást. Szakértőink viszont arra hívják fel a figyelmet, milyen nem kívánt mellékhatásai lehetnek ennek az új divatnak. Videó: Zákeus Média Centrum, Győri András Timótheus

„Segíteni nem divat, hanem életforma!” – Stratégiai megállapodást írt alá a közép-európai divatnapok sajtótájékoztatóján a Design Terminál és az Ökumenikus Segélyszervezet

Budapest – Talán a címben szereplő mondat adja vissza legjobban a Design Terminál és az Ökumenikus Segélyszervezet közép-európai divatnapokhoz (Central European Fahion Days – CEFD) kapcsolódó jótékonysági akciójának üzenetét, melynek angol jelmondata így szól: „Giving never goes out of fashion!” Forrás: MÖS, fotó: Fekete Dániel/MÖS
Feliratkozás RSS - divat csatornájára