A Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány évről évre a nélkülözésben élő, nehéz sorsú gyermekek helyzetére hívja fel a figyelmet, a kampány során gyűjtött adományokból pedig nekik és családjaiknak nyújt kapaszkodót. A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként rendszeresen támogatja a szervezet kampányait: karácsony előtt a szeretet.éhség., tavasszal a Felhőtlen Gyermekkor kampányokba kapcsolódik be. Idén, a Felhőtlen Gyermekkor kampányban május 2-ától 31-éig vásárolhatták meg a 250 forintos adománykuponokat a Tesco vásárlói az áruházlánc kasszáinál. Ők összesen 131 803 darab kupont vásároltak, így 32 950 750 millió forinttal járultak hozzá a nélkülöző és bántalmazott gyermekek felzárkóztatásához.
Az Ökumenikus Segélyszervezet 1500 hátrányos helyzetű gyermek felzárkóztatását segíti, több mint 500 gyermeknek biztosít menedéket, és 250-nél is több bántalmazott gyermeknek nyújt segítséget a továbblépéshez. A Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtésből befolyt összegből terápiás foglalkozásokat, korai mozgásfejlesztő programokat tart, tanodát üzemeltet, valamint két nyári tábort is szervez, amelyek segítenek a gyermekeknek hozott problémáik feldolgozásában, és a gyógyulásukhoz szükséges élményekhez juttatják őket.
Ugyan a Tesco áruházakban már lezárult a gyűjtés, a 1353-as számon június végéig továbbra is lehet támogatni az Ökumenikus Segélyszervezet programját (250 Ft/hívás), és ezzel megannyi gyermek Felhőtlen Gyermekkorát.