A projektzáró rendezvényen részt vett mind a négy iskola, annak diákjai és vezetősége. A projektet vezető iskola igazgatója, Tölli Balázs elmondta „ez a rendezvény remélhetőleg nem csak a zárása, hanem kezdete lehet valaminek”. Mint fogalmazott egyedülálló volt a projekt több szempontból is, hiszen a Dunántúl térségében egyedül itt valósulhatott meg ilyen típusú projekt.
Az Új Széchenyi Terv és TÁMOP segítségével létrejött program eredményei közül kiemelkedő, hogy a négy intézmény milyen szorosan tudott együttműködni. Külső együttműködő partnereik voltak továbbá a NyME Benedek Elek kara illetve a Zala megyei Pedagógiai Intézet.
A másfél év alatt, amíg a program tartott, külön figyelmet fordítottak a tanulási zavarral és a fogyatékkal élők mellett a tehetséggondozásra is. Földes Tamásné, a projekt tanácsadója elmondta „mindenkinek a saját csúcsait kell elérnie”. Kiemelte, az iskolák elsődleges feladata, hogy a különleges bánásmódot igénylő diákokat a nekik megfelelő módon oktassák, irányítsák, segítsék őket.
A diákok megismerkedhettek projektnapok keretein belül a különböző fogyatékkal élők mindennapjaival, ezzel is nevelve őket az elfogadásra, szolidaritásra. Az „érzékenyítő feladatok” mellett megismerhettek fogyatékkal élő kortársaikkal és híres emberekkel, akik a saját példájukon keresztül mutattak jó példát a fiataloknak.
Közel 900 tanuló és 60 pedagógus vett részt a projekten, akiket a program keretén belül külön képesítésben is részesítették. A tanórák és programok mellett különböző technikai fejlesztésekre is sor kerülhetett, mint digitális tananyagok, okos táblák és egyéb fejlesztő eszközöket is.