A negyvenéves Zsuzsanna mottója: „A szabadság ellentéte nem a rabság, hanem a kényszerű alkalmazkodás” – egy jó iskola csak így működhet, hiszen egy tanár soha nem problémákkal, hanem gyerekekkel találkozik. Ha sikerül a gyermeket szabaddá tenni, szárnyalni fog!
Saját legnagyobb sikereiről a következőképpen vall: „Vak és gyengánlátó, valamint diszlexiás, diszgráfiás tanulók ép diákokkal való közös osztályaiban olyan egyéni fejlesztő módszerekkel dolgozom, hogy a hátránnyal küzdő tanulók is egyetemre jutnak, kiemelkedő eredményeket érnek el az életben. Ehhez módszereket és eszközöket fejlesztettem ki, amelyek beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Sikerült rámutatni arra, hogy a látássérülés ellenére a diákok teljes értékű eredményeket képesek elérni, és a tanulási zavarokkal küzdők is lehetnek kiemelkedően tehetségesek. Mindezt úgy, hogy az osztályban tanuló ép és kiemelten tehetséges diákok sem szenvednek hátrányt. A legnagyobb siker számomra az, amikor látom, hogy az épek és a korábban nehézséggel küzdő diákok egyaránt megállják a helyüket önállóan is az egyetemeken és az életben is.”
Kecskemétiné Szilvási Zsuzsanna 2017-ben két díjat is kapott: kiváló tehetséggondozó felkészítő tanár lett és az Aranyanyu díjat megnyerte pedagógus kategóriában.
Motivációja, támasza a családja mellett az, hogy olyan tantestületben dolgozik, ahol hasonlóan gondolkodó emberek közt lehet. „Szeretjük a gyerekeket, barátsággal fordulunk egymás felé és közösen gondolkodunk, hogy minden ránk bízott a számára legkedvezőbb módon végezhesse el az iskolát” – mondta bemutatkozásában.
A szakmai sikereken túl számára az önazonosság a legfontosabb. „Szerepek nélkül, humorral és türelemmel szeretek közelíteni a dolgok felé, nem belefáradni a hétköznapokba.”
Támogassuk mi is őt a szavazásban. Itt lehet rá szavazni.