A gyűjtésben fontos szerepe van a kuponokat kínáló kasszásoknak, akik ezekben a hetekben az ország legnagyobb adománygyűjtő csapatává is válnak. A Tesco vásárlói a 2014-es kampány alatt 82 833 750 forint adományt gyűjtöttek össze. A befolyó összeg évről évre jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a Segélyszervezet az ünnepeken túl, egész évben tudja segíteni a rászorulókat országos intézményhálózatán keresztül. Az idén 20 éves múltra visszatekintő szeretet.éhség ünnepi összefogás célkitűzéseit összefoglaló mondat az adománykuponokon is szerepel: Ételt az éhezőknek, Otthont az otthontalanoknak, Esélyt az esélyteleneknek. A gyűjtés arca, idén is Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó, az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövete.
A Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet együttműködése több éves múltra tekint vissza, a közös adománygyűjtéseket pedig évről évre növekvő eredmények, újabb rekordok jellemzik. A vállalat a Segélyszervezet stratégiai partnereként az adventi kampány mellett minden tavasszal partnere a Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtésének is, amely kifejezetten az ökumenikusok gyermekek felzárkózását segítő munkáját támogatja.
A Tesco nagyon büszke vásárlóira és kollégáira, hogy támogatásukkal, kitartó és lelkes hozzáállásukkal a 250 forintos kuponok megvásárlásával Magyarország legnagyobb adománygyűjtő csapataként segítenek. Egy kedves szóra, segítségre, vagy a támogatásra ugyanis az év minden napján szükségük van a nehéz helyzetben élőknek.
Hogyan tudunk csodát tenni egy kis figyelmességgel, egy kupon megvásárlásával? Az alábbi filmből megtudhatjuk: