Gadóné Kézdy Edit

Az evangélikus egyház forszírozta az iskolák digitális stratégiájának kidolgozását

Budapest – „A közvélekedéssel ellentétben, a tanárok rengeteget dolgoznak, napi 10-12 órát is a gépeknél ülnek. Egyikünk sem gondolta előre, hogy a távtanítás ilyen megterhelő lesz” – számolt be a Pénzcentrumnak adott interjújában Gadóné Kézdy Edit, a Deák Téri Evangélikus Gimnázium igazgatónője. A szakember elmondta ezen felül azt is,„hogy minden pedagógus számára óriási lehetőség, hogy a kényszer nyomása alatt újragondolja pedagógiai szerepeit.” De mindezeken felül az intézményvezetővel beszélgettek még a digitális számonkérés lehetőségeiről; az átállás nehézségeiről; és az eszközellátottságról is.

Inspirálni, közösséggé formálni a fiatalokat

Sorozatunkban a Magyarországi Evangélikus Egyház intézményeiben szolgálatot végzőket szólaltatjuk meg indíttatásukról, feladataikról, céljaikról. Gadóné Kézdy Editet, a Deák Téri Evangélikus Gimnázium igazgatóját a fasori gimnázium újranyitásáról, a Deák téri iskola szellemiségéről és a pedagógusi lelkületről kérdeztük.

A Deák tér – Interjú Gadóné Kézdy Edit igazgatóval

Budapest – Hiába születnek bele az internet világába a mai gyerekek, a kritikus gondolkodásra és forráskezelésre bizony őket is meg kell tanítania valakinek. „A diákok fejében ugyanis még nincs meg az a váz, amire ilyen közegben segítség nélkül tudnának támaszkodni. Ennek a kialakítása a tanárok múlhatatlan feladata” – mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Gadóné Kézdy Edit, a Deák Téri Evangélikus Gimnázium igazgatója. A pedagógussal az elit intézményi lét pozitív és negatív oldaláról; a diákokat nem egyszer betegségbe hajszoló, önmagukkal szembeni elvárásairól; a digitalizáció nehézségeiről; a magyar oktatási rendszer hiányosságairól, a be nem teljesült ígéreteiről, de pozitívumairól is beszélgettek.
Feliratkozás RSS - Gadóné Kézdy Edit csatornájára