vitamin

A köszönet jele – Vitamincsomagok diakóniai intézményeink dolgozóinak

2021. április 1-jén, nagycsütörtökön és április 2-án, nagypénteken vitamincsomag-szállítmányokat vittek ki a Magyarországi Evangélikus Egyház (MEE) vezetői a diakóniai intézményeinkben dolgozóknak. A Béres Gyógyszergyártól kedvezményesen beszerzett készítmények csupán apró, de fontos gesztusként fejezik ki a hálát az intézményekben folyó áldozatos munkáért.

A BioTechUSA hétmillió forint értékben adományoz vitamint az Ökumenikus Segélyszervezetnek

Budapest – Szada – Európa egyik legnagyobb étrend-kiegészítő gyártójaként a BioTechUSA kiterjedt adományozási tevékenységet folytat, mely során kiemelt figyelmet fordít az egészségmegőrzés és sport támogatására. A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat társadalmi felelősségvállalási programjának következő állomásaként összesen 180.000 darab, magas hatóanyagtartalmú C, D és multivitamint ajánl fel az Ökumenikus Segélyszervezetnek mintegy hétmillió forint értékben. Az adományból országszerte több száz rászoruló család és a segélyszervezet járvány idején is a rászorulókért dolgozó munkatársai részesülnek az elkövetkező hetekben.

A MEDITOP Gyógyszeripari Kft. adománnyal segíti az Ökumenikus Segélyszervezet karitatív munkáját

Budapest – Az Innovációs és Technológiai Minisztérium kezdeményezésére, illetve a Magyar Gyógyszerész Kamara szakmai támogatásával fejlesztette ki Co-VIT multivitamin étrend-kiegészítő filmtablettáját a MEDITOP Gyógyszeripari Kft. A gyártó mai napon 400 dobozzal adományozott az új étrend-kiegészítőből az Ökumenikus Segélyszervezetnek, hogy így segítse a karitatív szervezet „frontvonalban” dolgozó munkatársait, illetve a segélyszervezet által működtetett idősek otthonának lakóit. A napokban forgalomba került vitaminkészítmény duplán jótékony: a gyártó minden doboz eladása után támogatja a Segélyszervezet munkáját.

H-vitamin-kúra télvégi fáradság ellen

Mögöttünk a házasság hete, melynek hatását nem könnyű felmérni. Egy héten át a legkülönbözőbb médiumok és rendezvények segítségével igyekeztünk megmutatni a házasság ajándékait, áldásait, de ugyanakkor nem hallgattunk buktatóiról, kríziseiről sem. De vajon mennyit ér, mennyit segít egy ilyen egyhetes kampány, ha utána következik ötvenegy hét, amikor a házasság gyakran csak mint elavult, meghaladott, lesajnált intézmény, mint népszerű vicctéma kerül elő a médiában éppúgy, mint a hétköznapi kommunikációban?
Feliratkozás RSS - vitamin csatornájára