A GTM Germany Travel MartTM vásár keretében megtartott hivatalos premierjén a film óriási elismerést aratott a nemzetközi utazási szakma több mint 800 key account menedzserénél, illetve Németország turisztikai partnereinél.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A Németországba irányuló utazások több mint nyolcvan százalékát az utazók manapság online tervezik és foglalják le. Ezen a területen egyre nagyobb szerepet játszanak a mozgókép-formátumok. Ezzel egy időben a digitális média fejlődése megváltoztatja a nézési szokásokat és a felhasználók igényét az online kínálat különlegesen autentikus és minőségi kialakítására. Csak a legmodernebb médiával kápráztathatjuk el mind a potenciális Németországba utazókat, mind pedig a nemzetközi utazási szakma és média képviselőit.”
A filmet a jövőben a DZT a weboldalain, illetve a saját rendezvényein, sajtókonferenciákon, prezentációkon, workshopokon, vásárokon és fogadásokon is felhasználja majd. Ezen felül a film természetesen a harmadik fél – újságírók, utazásszervezők, követségek, vásárok, kiállítások vagy főiskolák – felhasználására is a rendelkezésére áll.
Német Turisztikai Hivatal
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti „turisztikai testülete”, székhelye Frankfurt am Mainban van. A hivatal a németországi úticélt képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata értelmében e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte harminc országban tart fenn képviseleti irodát.