A tanári teljesítményt nehezen lehet mérni

A tanári teljesítményt nehezen lehet mérni

Share this content.

Forrás: baon.hu, Petőfi Népe
Kiskőrös – Nincs értelme minőségi bérpótlékot úgy fizetni, hogy az összeget más kollégák alapbéréből vonják el. Ráadásul ez konfliktusokat okoz egy tanári karon belül. Ez volt azoknak az igazgatóknak az álláspontja, akik nem vezették be idén a bérpótlék rendszerét az intézményeikben.

A Kiskőrösi Petőfi Sándor Evangélikus Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakgimnázium igazgatója, Szentgyörgyiné Szlovák Mária azt mondja, hogy nem végeztek differenciálást az alapbéreket tekintve. Az idei tanévben az osztályfőnöki pótlékok esetében ez megtörtént, ugyanis nagyon nagy különbségek vannak az egyes osztályok létszámai között, de ezt is sokan nehezményezték. Az alapbérek területén azért nem tették meg a differenciálást, mert az életpályamodell bevezetésekor ezt a béremelést mindenkinek megígérték az országban. Ráadásul az oktatás területén objektíven nagyon nehéz mérni a teljesítményt. Aki tehetséggondozó, bontott csoportban dolgozik, az több jó versenyeredményt hozhat, míg aki például tanulási nehézséggel küszködőkkel, ott nincs látványos eredmény, viszont rengeteg a munka – mondta az igaz­gatónő.

Tovább a Baon.hu oldalára.

Címkék: iskola - tanár - fizetés -

Az evangelikus.hu cikkeihez a Magyarországi Evangélikus Egyház Facebook profiljában szólhat hozzá, itt mondhatja el véleményét, oszthatja meg másokkal gondolatait: www.facebook.com/evangelikus
A hozzászólásokat moderáljuk, ha gyűlöletkeltő, törvényt, illetve személyiségi jogokat sért. Kérjük, mielőtt elküldi véleményét, a fentieket vegye figyelembe!