A zöldszám mindennap 12 órán át volt elérhető reggeltől estig. A szolgálatot végző több mint 50 önkéntes a fenti egyházak lelkipásztoraiból és lelkigondozóiból került ki, akik okostelefonjuk segítségével kapcsolódtak a segélyvonal rendszeréhez.
„Krisztus szeretete motivált minket abban, hogy ilyen módon segítsünk azokon az embertársainkon, akik a koronavírus miatt nehézségeken mentek keresztül. Sok esetben nagyon mély lelki beszélgetésekre került sor. Hálásak vagyunk Istennek, hogy a segítés eszközei lehettünk a veszélyhelyzet idején” – értékelte a lelkisegély-vonal szolgálatát Papp János baptista egyházelnök.
A tízhetes szolgálat idején a leghosszabb beszélgetés 1,5 óráig, míg egy beszélgetés átlagosan 18 percig tartott. Összesen több százszor kaptak telefonos segítséget a nehézséggel küzdő emberek az egyházi lelkisegély-vonalnak köszönhetően.